Telefoon Hellevoetsluis 0181 - 333 535 | Ridderkerk 0180 - 820 223
Nieuws
Kwaliteitsstandaard en cliënttevredenheid
14 april 2011
Kwaliteitsstandaard:
Het is de verantwoordelijkheid van een advocaat om vorm en inhoud te geven aan de eigen praktijk en de kwaliteit ervan. Van een advocaat mag tegelijk worden verwacht dat zichtbaar kan worden gemaakt hoe in het kader van de werkzaamheden van een kantoor diensten worden verleend en verwachtingen worden gehonoreerd. Van Gastel en Bal Advocaten hecht belang aan een goede kantoorkwaliteit en investeert blijvend in de kwaliteit van het kantoor, hetgeen tot uiting komt in tal van maatregelen, welke zijn gebaseerd op de door de Nederlandse Orde van Advocaten ontwikkelde kwaliteitstoets voor de advocatuur.
Cliënttevredenheid:
Van Gastel en Bal Advocaten is eveneens uitermate geïnteresseerd naar het oordeel van haar cliënten ten aanzien van de kwaliteit van de dienstverlening. Vandaar dat op regelmatige basis onderzoek wordt gedaan naar de cliënttevredenheid. Ook tussentijds worden vanzelfsprekend graag de bevindingen vernomen.